Valokuvat
Valokuvat
Musiikki
Musiikki
Palvelut
Palvelut
Arvostelut
Arvostelut
Pro artist

DJ Big Mike


Profile picture

DJ Big Mike

Identiteetti vahvistettu

DJ Big Mike's henkilöllisyys on vahvistettu.

Täysi palautus, jos peruutat vähintään 7 päivää ennen tapahtumaa.

DJ services for birthday parties, weddings, brunches, private parties, and special events. With experience performing at a variety of celebrations and venues, I know how to read the crowd, set the right atmosphere, and keep the energy going throughout the event. Whether you’re looking for a laid-back R&B vibe, throwbacks, hip-hop, party favorites, or a mix of everything, I tailor the music to fit your crowd and occasion. You bring the people—DJ Big Mike brings the vibe! DJ Big Mike plays 80's, 90's, 00's, r&b, hip hop, reggae, disco, rock, house, top 40, remixes, techno, lounge, and can be booked starting from $100.00...

Lue lisää

DJ Big Mike soittaa

80's
90's
00's
r&b
hip hop
reggae
disco
rock
house
top 40
remixes
techno
lounge

Sisältöpalvelut

Hyödyllisiä palveluja, joita voit odottaa varatessasi tätä artistia.

ÄänentoistojärjestelmäIlmainen
DJ-soittimetIlmainen
IllallistaIlmainen
Saavu aikaisinIlmainen
MC'ingIlmainen

Lisäpalvelut

Tee tapahtumastasi unohtumaton - lisää jokin näistä palveluista varatessasi DJ Big Mike.

Juhlavalaistukset$50

5.00 (2 arvosteluja)

DJ Treetop

Recent Review

syyskuu 2026

I was DJing a party and he came through and asked if he could spin for a while the party goers absolutely loved his selections. Plus his transitions. I’m definitely going to send him leads.

Testimonial

DJ Young Angel

Recent Review

syyskuu 2026

Great experience all around! He helped me out with DJing and did an amazing job. He was on time, professional, prepared, and handled business the right way. Everything went smoothly, and I really appreciated his reliability and the way he carried himself throughout the event. Definitely someone I can count on and would recommend to anyone looking for dependable, professional DJ services. 🎧🔥💯

Testimonial


DJ Big Mike esiintyy yleensä täällä

Kaupungit

Näytä lisää

Jos haluat varata tämän artistin muualle, ota huomioon, että lisämaksuja voi tulla.

Matkakustannus

Tämä artisti veloittaa $50 tuntihinnan matkustamisesta tapahtumapaikalle.


Cueup Protect

Jokainen varaus sisältää ilmaisen suojan artistin peruutuksilta, huonolta palvelulta ja muilta ongelmilta, kuten sopimuksen muutoksilta.

Lue lisää

Tietoa artistista

DJ Big Mike

DJ Big Mike

DJ

Oma suojaasi varten älä koskaan siirrä rahaa tai kommunikoi Cueupin verkkosivuston tai sovelluksen ulkopuolella.

Identiteetti vahvistettu


Tiedot, jotka on hyvä tietää

Peruutuskäytäntö

Voit peruuttaa varauksesi 7 päivää ennen tapahtuman alkua ilmaiseksi - muuten 50% palautetaan.

Lue lisää